Stevns Erhvervsråd indbyder løbende til en række arrangementer, der giver ny viden og inspiration og udvider dit netværk. Arrangementerne er åbne for alle – hvad enten du har en etableret virksomhed eller er i opstartsfasen.

Indlæser Arrangementer

« Alle Arrangementer

Ordinær Generalforsamling 2020

17. August kl. 16:00 - 19:00

| Gratis
stevns-erhvervsraad-ordinaer-generalforsamling

Stevns Erhvervsråd inviterer alle medlemmer til ordinær generalforsamling mandag d. 17. august på Vallø Golfcenter

Efter vi desværre blev nødt til at aflyse vores generalforsamling i marts pga. corona, er det omsider blevet tid til årets generalforsamling i Stevns Erhvervsråd. Kom og få en status på erhvervsrådets arbejde – du er meget velkommen til at komme med dine egne inputs. Vær med til at vælge bestyrelsen – eller stil selv op!

Efterfølgende er der hyggelig fællesspisning, hvor du har god lejlighed til at snakke med de andre medlemmer.

Kl. 16:00-18.00 Ordinær Generalforsamling 2020:

2. Valg af referent
  3. Formandens beretning
  4. Den driftansvarliges beretning
  5. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
  6. Vedtagelse af plan for indsatsområder til fremme af foreningens formål, efter oplæg fra den afgående bestyrelse
  7. Fremlæggelse af budget for året herunder fastsættelse af kontingent
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  10. Valg af 2 suppleanter
  11. Valg af revisor

Kl. 18.00 Fællesspisning med lækker mad fra Vallø Spisehus

Tilmelding

Det er gratis at deltage på generalforsamlingen, som dog kun for medlemmer af Stevns Erhvervsråd.

Tilmeld dig på Billetto eller kontakt kommunikationskonsulent Signe Kjærbølling: signe@stevnserhvervsraad.dk – tlf. 40148916.

SENESTE TILMELDINGSFRIST: Søndag d. 12. august.

Vigtigt!
Forslag til behandling under dagsordenens punkt 8 skal være sekretariatet eller bestyrelsen i hænde senest 7. august. Forslag sendes til
thomas@stevnserhvervsraad.dk.

Hvis du ønsker at stille op til bestyrelsen, opfordrer vi dig til at meddele dette til erhvervschef Thomas Christensen, thomas@stevnserhvervsraad.dk, tlf. 30 61 99 52, forud for generalforsamlingen, så dit navn kan komme med på de fortrykte stemmesedler.

Dato:
17. August