Stevns Erhvervsråd indbyder løbende til en række arrangementer, der giver ny viden og inspiration og udvider dit netværk. Arrangementerne er åbne for alle – hvad enten du har en etableret virksomhed eller er i opstartsfasen.

Indlæser Arrangementer

« Alle Arrangementer

  • Denne event er passeret.

Få mere tid: Optimer dine kontorprocesser med digitale værktøjer (FORLØB)

26. May kl. 15:00 - 16:00

| DKK5.000
digitale processer

Kunne du godt tænke dig at gøre din administration mere fleksibel, automatisk, effektiv og med færre omkostninger? Så se med her! 

I samarbejde med Erhvervshus Sjælland inviterer vi til et nyt webinarforløb, hvor du kan få strategisk sparring og konkrete værktøjer til at optimere din virksomheds kontorprocesser med digitale værktøjer!

Vi stiller skarpt på alle dine tidsrøvere på kontoret – altså dine manuelle processer og arbejdsgange, som måske kan gøres smartere med eksisterende værktøjer.

På dette forløb får du:

  • Konkrete værktøjer indenfor digital procesoptimering og strategisk ledelse
  • En konkret plan for din virksomheds behov inden for procesoptimering på kontoret
  • Den nyeste viden om LEAN-tankegangen på kontor
  • Kendskab til nye, digitale løsninger, der spiller sammen med dine nuværende IT-løsninger: Robotteknologi, nemme integrationer og automatiserede workflows
  • Kortlægning af din ledelsesprofil og feedback fra eksperter inden for strategisk ledelse og LEAN-implementering
  • En unik og direkte adgang til at søge en attraktiv startpakke hos en privat rådgiver til dit specifikke behov. Søg op til 50% tilskud af f.eks. 150.000 kr. og kom hurtigt i gang.

Forløb

Kick-off: 4 webinarer med fokus på optimering af digitale medier

  • 26. maj kl. 15.00-16.00: Fra system til proces: Sådan sparer du tid med automatiserede workflows
  • 28. maj. kl. 15.00-16.00: RPA-kontorrobotter erstatter manuelle processer: Sådan ansætter du en digital hjælper 24/7
  • 2. juni kl. 15.00-16.00: Software Connectors: Sådan binder du nemt dine IT-systemer sammen
  • 4. juni kl. 15.00-16.00: Sharing Best Practice: Mød virksomheder, som har optimeret deres processer og haft stor udbytte af det.

Eksekver gennem strategisk ledelse

  • 9. juni kl. 17.00-19.00: Ledelse af digitale forandringsprocesser
  • 18. juni kl. 17.00-19.00: Dit lederskab og kortlægning af virksomhedens “Must-win battles”

Ekstra: Vælg din startpakke 

  • Du kan få op til 50% tilskud til privat rådgivning på op til 150.000 kr., hvis du søger som en del af dette forløb

 

Praktisk information

Arrangementet afholdes som et webinar over 6 gange. Tilmeld dig på https://ehsj.dk/digitalassistent.

Deltagelse i de 4 første webinarer er gratis, men ønsker du det fulde forløb med sparring, eksekvering og tilskud til rådgivning, koster arrangementet 5.000. kr.

Vil du gerne vide, om kurset passer til din virksomheds behov? Kontakt iværksætter- og virksomhedskonsulent Jesper Yde Knudsen på 2122 1765 eller jesper@stevnserhvervsraad.dk og hør mere.

 

Undervisere

STEVE KLEIN, grundlægger af Cloudify
Steve har en bred erfaring med alt fra start-ups til store etablerede virksomheder. For 5 år siden startede han Cloudify med den mission at hjælpe små og mellemstore virksomheder til at udnytte deres ressourcer på bedste vis og hjælpe dem af det administrative dynd. Se mere på www.cloudify.biz

KENNETH BIRK NIELSEN, ejer af Digital Process
Kenneth har mere end 20 års erfaring indenfor optimering og automatisering af administrative forretningsprocesser. I dag er fokus at frigøre tid til vækst og innovation med kontorrobotter. Se mere på www.digitalprocess.dk

LASSE BAUNGAARD, ejer af Digitypes
Lasse har de sidste 6 år arbejdet med salgsprocesser og content marketing. Der er et væld af IT-værktøjer i dette marked, og han har et rigtigt godt overblik over de bedste i markedet. Han er ekspert i at bygge automatiske workflows så den første del af dialogen med en ny kunde dermed automatiseres. Se mere på www.digitypes.dk

EVA STEENSIG, partner i Steensig Partners
Eva er forbrugerekspert og forretningsudvikler med stor erfaring i at hjælpe virksomheder og organisationer, med at forstå deres kunder og navigere i forandringer. Hun er uddannet i sociolog og har arbejdet med kundebehov, strategi og udviklingsprocesser i mere end 20 år. Se mere på www.steensigpartners.dk

KELD HARBO, bestyrelsesmand
Keld har solid erfaring med at rådgive virksomheder om strategi og forretningsudvikling, og har siddet i leder- og bestyrelsesstillinger i både danske og udenlandske virksomheder. Se mere på www.keldharbo.dk

LARS BOISEN, direktør i Performanze
Lars Boisen har mange års erfaring med ledelsesudvikling i danske virksomheder, med fokus på at den øvrige organisation performer bedre i det daglige. Lars speciale er, at klæde ledere på til at eksekvere på deres mål på en konkret måde. Se mere på www.performanze.dk

Detaljer

Dato:
26. May
Tidspunkt:
15:00 - 16:00
Pris:
DKK5.000
Hjemmeside:
https://ehsj.dk/digitalassistent

Sted

WEBINAR